vineri, 11 august 2017

Scuzele de vineri pentru ziua de miercuri

Dragii mei,

Îmi dau seama că s-a întâmplat ceva grav. Pentru prima oară, cred, a fost pauză la Miercurea fără cuvinte. O pauză inopinată. Pentru care vă rog să mă iertați. Pur și simplu mi-a fost imposibil să postez tabelul și am realizat acest lucru atunci când nu mai puteam face nimic. Nu aș vrea să intru în detalii.

Reînnoiesc rugămintea: am nevoie de ajutor. Aș vrea, am nevoie, să împart aceată frumoasă și onorantă responsabilitate.

Săptămâna viitoare, MfC va fi aici. Sper din toată inima că și voi.

Vă mulțumesc și vă cer, încă o dată, iertare.

Călin

2 comentarii:

  1. A fost hazliu. :) Cu alta ocazie am pregatit poze, si-am uitat ca timpul trece - si s-a facut joi. :) Am pregatit iar poze si... unde-i MFC?! :) Nu-i repros! Si - din punctul meu de vedere - nu e ceva de iertat, se intampla uneori sa nu iasa cum dorim. :)

    As vrea sa te pot ajuta dar... sunt inconsecventa (nu pentru ca asa mi-e firea, ci pentru ca... asa se asaza lucrurile de prea multe ori - in ultimul timp a fost dezastru!). :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi pare foarte rău pentru acea situație. Ajutorul de care vorbesc nu cere numaidecât consecvență, ci doar sprijin la nevoie - adică situația din urmă cu două săptămâni.

    RăspundețiȘtergere