joi, 22 iunie 2017

Palatul teatrului Bulandra

Vedere din București. Palatul Teatrului Bulandra. Foto: Calin Hera
Am făcut această fotografie într-o zi de primăvară ușor întunecată. Eram în curtea Palatului Parlamentului.

Clădirea în care se află sediul Teatrului Bulandra și sala Izvor, unde mergeam cu plăcere în studenție, m-a fascinat întotdeauna. O consider a fi una dintre cele mai frumoase clădiri din București (și în oraș sunt destule clădiri minunate). O ajută turnul rotunjit, acoperișul mansardat și amplasarea, pe cheiul Dâmboviței. Și faptul că „dă bine în poze”.

Iar privind de departe, dintre brazii aflați în curtea Palatului Parlamentului, pare castel nemțesc,  undeva, în Alpi. De-aia zic.

5 comentarii:

  1. E o cladire bijuterie, dupa parerea mea.
    Poate e ciudat, dar nu simt tentatia de a face comparatii. Parca disipez o anumita aura! :)
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate.
    În ceea ce mă privește, am făcut comparația fiindcă am avut priveliștea inițială, deasupra pajiștii, printre brazi. Mi s-a părut inedit, m-a dus cu gândul. Știam clădirea de la nivelul asfaltului, al cheiului.

    RăspundețiȘtergere
  3. N-aș fi zis... Cu adevărat o perspectivă diferită...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am vrut să vă surprind. Eu însumi am fost surprins când am văzut cadrul „pe viu”.

      Ștergere
  4. Frumoasă clădire. Ai dreptate, așa, printre brazi, zici că este de la munte! Da, sunt destule locuri faine în București. Și trebuie promovate!
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere